tisdag 23 december 2014

Sjukstuga

Maken är hängig. Har till och med fått munsår.
Mini D är täppt i näsan och nysig. Men börjar bli bättre.
Lille D hade 39.6 graders feber nu under kvällen. Han har inte velat äta eller liknande :/ hostar enormt gör han också... ont gör det. Min lilla pojke. Det gör ont i hjärtat.

Imorgon är det julafton... det var tänkt att vi skulle fira med mina föräldrar. Kanske inte blir ngt alls dessvärre. Vi får se hur mina små pojkar mår. Maken jobbar så vi får se hur vi klara detta.

Mini D är hela 4 veckor redan! Gisses...tiden går enormt fort. Näe ska fortsätta fixa... har för första gången på alla år tänk sätta upp julgranen sent... nämligen idag. Mest för att liva upp stämningen för lille D... han börjar bli medveten om saker.
Annars hade jag struntat i det i år igen. Men nästa år måste vi sätta upp den i tid. 1 december är eg. Vår tradition.

Bakat semita (typisk kaka från mitt hemland) och gjort rispuffkola :)

Hoppas min söte lillkille mår bättre imorgon. Hade varit enormt kul. Har i år råkat köpa en del julklappar till hnm ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar