tisdag 23 december 2014

Tänder

Inser idag att lille D har fått alla sona tänder på nedre käken. När kom de två sista??? Hrm hur har jag kunnat missa det? Har nu efter ca 1v kämpande lyckata titta på övre käken. Där saknas det 2. Hehe

Idag blev det sista dagen på förskolan. Sen är det uppehåll till 7 januari. Tanken var att han eg. Skulle gå imorgon, men blev idag hemskickad med feber. Som vanligt har han feber 1 dag och sen är han bra. Dock med hosta i 1v. Ibland 2... så har  det varit hela hösten. Ena förkylningen efter den andra.

Virkade en liten duk och en klädsel till en jullykta, en varsin fick hans förskolepedagoger. Hade eg. Tänkt ge bort bokmärken till de på avdelningen bredvid samt till hans (utöver lyktan och duken). Men det hann jag inte med då han blev hemskickad. På bilden ser ni den enda av de bokmärken jag hann virka. Så det får min syster utav mig :)

Näe nu är det dags för "nattvakan" mini D har ju magknip och accepterar bara att sova på en på nätterna. Inget annat funkar... skrikkalas vill vi gärna vara utan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar