fredag 10 april 2015

Crazy!!!

Jag har nu i några veckors tid försökt få en av mina släktingar att klippa av mig mitt långa hår.
1. Det är slitet längst ned.
2. Jag tappar mycket hår pga graviditeten.
3. Jag har inte tid att ordna med det på morgonen så det blir lätt tovor.

Ingen i min familj ville klippa mig. Och jag har inte tid samt råd att betala för en klippning hos frisör som jag dessutom sällan blir nöjd med.

Har ni sett disneys mulan? Jag har eg.  lust att skriva Sakura i Naruto, för det är mer likt. Men nu är det inte många som vet ens vad Naruto är för något :)

Strunt samma. Jag ställde mig framför spegeln. Tog upp håret i tofsen och klippte av mig håret!

Struntade i ungarna i 5 min. Duschade. Gav ungarna frukost och sen jämnade jag ut håret så gott jag kunde.

Vilken befrielse! Känner mig fräsch och pigg! Glömde påpeka... Detta skedde mellan 7.15-8.30 idag ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar