torsdag 23 april 2015

Ena ungen värre än den andre...

Hua! Trodde att bett med tänder var enormt illa... där hade jag fel! Mini är så nyfiken av sig att händer det något så slutar han amma, biter ihop käkarna oerhört hårt och vrider på huvudet. Det gör såååååå ont! Tar jag bort honom från bröstet så får jag höra världens utskällning i från hnm.
Har testat  att skrika till och skälla när han gör detta... men vad tjänar det till? Han gör precis som sin äldre bror gjorde... skrattar åt det hela :/

Har nu inhandlat all frukt. Gick på 500kr inkl dekoration och uppläggningsfat. Har handlat kampanjfrukter. Prutade ner priset på vattenmelonerna hos utefrukthandlarn. Ja :) detta är ändå för två kalas... ville bara göra något för killen och hans klasskompisar på förskolan. Inget som behövs alls! Men jag kände för det! Jag har känt mig vid liv av att ha ett litet projekt. Kollat annonsblad och gett mig ut på åkturer för att handla fin frukt till billigast pris. Så mål 1 är nådd: köpa frukt billigt. Räknade ihop och det blir nästan lika billigt som att köpa tårta... Oftast köps det 2 tårtor till kalas. Och 250kr för 12-16 Pers är ju inte så tokigt :)

Håll tummarna för att jag lyckas få ihop det jag vill imorgon ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar