torsdag 2 april 2015

Kräknatt

Det var något med maten. Lille D hade en hemsk jobbig natt. Kräktes upp hela maten och när han väl var klar så fick en sådan kraftig diarré. Tänkte först magsjuka... men det kändes inte som det. Luktade definitivt inte som det. När det var över somnade han gott och mår idag prima prima.
Något var inte bra med maten igår. Fick höra av en annan mamma jag har kontakt med att hennes son inte heller hade mått bra och att hon i sin tur hade hört att fler blivit dåliga. Inte likt vår förskola då hon annars lagar otroligt bra mat. Så något blev bara galet, så kan det bli även för den bästa.

Vi har idag strosat i skärholmen och jag som sagt att vi inte ska äta bullar och sådant till påsk bara för att det är påsk... hehe *rodnar* dunkin donuts... behöver jag säga mer? Barndomsminnen!! Dessa åt jag i mitt hemland då jag var 10.

Imorse var det hemskt väder! Men har nu blivit riktigt fint :)

Glad påsk på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar