måndag 6 april 2015

En kräkis

Inatt sov min pärla oerhört tungt. Vi bäddade ner oss i sängen med en del handdukar som skydd. Maken lät mig sova medan han vakade. Han väckte oss för mat sen fick vi sova vidare. Är fortfarande trött och sliten men bättre.

Han kräktes inget i natt. Men fick endast amma i max 1.5 min. Vi var uppe i 2 under kvällen men då kräktes han upp allt.

Imorse ammade han vid 4 tillfällen på 1h och behöll allt. Sen 1.5h senare ville han ha mer... vågade amma honom i 5 min. Dock så fick han upp överskottet när jag busade till det och han spände magen. Men det var ingen kaskadkräkning... Hans mage har bara blivit mindre. Lika så hans fina kinder :/ men han är snart tillbaka.

Feber hade han igår kväll 38.1 men var fri Imorse.

Så nu hoppas vi på att kvällen fortsätter i samma anda. Min stackars lillkille!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar