söndag 31 mars 2013

Avkoppling

Idag fick jag nojja och började att rensa på balkongen. Blomlådorna ska ju börja fixas! Kom så långt att jag rensade bort en hel del gammalt. Slängde en del dött och fixade köksfönstrets gamla blommor.  Slängde typ allt då de inte var så hemskt vid liv längre. Har inte orkat sköta dem. Istället ställde jag in min torkade ljung i krukorna. Blev fint =)

Maken har rivit upp golv. Lite kvar nu innan ny golvläggning.

Sov några timmar under dagen. Sen slappat på soffan. Badade varmt då bebben sparkade på nerver hej vilt så att jag fick sammandragningar.  Var så skönt och efter fick jag ryggmassage av maken. Underbart!!
Snart blir det en lätt middag. Yougurt och müsli samt en smoothie gjord på banan, hallon, blåbär och mango. Mumsigt!

Glad påsk alla fina!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar