tisdag 5 mars 2013

V.32 (31+0)

Vilket vackert väder!  Fick ett ryck och ställde i ordning i skafferiet. Rensade mycket gammalt och donade. Insåg sen att oj! Ska ju jobba snart.  Så nu åker jag till bussen trött. Men fullt nöjd med mig själv. Fick lite fixat iaf. Är det detta som kallas boa? Hrm för jag avskyr att städa!

Sura uppstötningarna är tillbaka. Likaså illamåendet samt så har jag fått torr hy, tror det beror mest på att när jag är hemma så dricker jag dåligt i jämförelse med när jag är på jobbet.

Än så länge har jag inte fått bristningar... peppar peppar på att de håller sig borta!  Det ska visst vara hormonellt... och det är väl något jag är!

Läcker från brösten allt mer. Men inte så att det går igenom kläderna än iaf.

Pojken är livlig vissa dagar. Sparkarna är inte lika kraftiga men tydligare. Han har inte lika mycket plats att ta sats på. Armbågar och knän känns desto mer.  Ömmar ordentligt ibland. Till och med gör ont.
Han har inte fixerat sig än men väljer oftast att lägga sig med huvudet neråt för det mesta. Vilket känns, ilar och borrar neråt.
Lättare mensvärk har jag börjat få. Förvärkar kallas de visst.

Nu är det bara 62 dagar kvar till beräknat bf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar