tisdag 26 mars 2013

V. 35 (34+0)

Vaknade upp med värk i hela kroppen. Men inte så konstigt? Har tapetserat i 2 dagar med mor min! Hoppa upp och ned från golv till högt i tak tar på en höggravids krafter. Så nu har jag obt som satan i fogarna! Ont i allt. Men då varken pappa eller make fixar att tapetsera...de är inte fullt öh...kapabla till det utan frustrerade och sura miner så fick mor och jag göra jobbet.
Idag blir det till att bara vila ut så att jag orkar jobba imorgon.

Idag har vi passerat ytterligare en milstolpe! Går en förlossning igång så stoppas inte den då bebben är fullt utvecklat! Om han ändå bara ville vända sig. Vill kunna få uppleva en vaginal förlossning. Man vet ju aldrig, detta kanske är och blir vårt enda barn och då skulle jag gärna slippa bli snittad. Men finns inget att göra, så är det självfallet att jag väljer snitt före sätesförlossning!

3-8v. Kvar! Snart finns vår lilla bebis hos oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar