lördag 2 mars 2013

3 dagarsledig

Behövligt! Avslutade dock veckan med ett hjärtstopp på jobbet. Det hemskaste tyckte jag var att jag inte riktigt kände mig duglig först... fysiska arbetet kunde jag inte hjälpa till med. Såg kollegor kämpa på. Tog hand om uppdrag av läkemedel och tidkollen. Och ens det var lätt... läkare som skrek lite hit och dit som förvirrade mer än hjälpte.
Vet att min roll med protokoll och tid var minst lika viktig. Men kände lite smått agg att jag inte kunde hjälpa till på annat håll. Jag är van att stå i kaoset och kämpa. Aja!!

Helgn nu och ledig till tisdag =)
Ska mysa med syster ikväll och bara vila. Mitt högra knä och fot svullnade lätt igår. Troligt överansträngning då jag har så ont av foglossningar på vänster sida.

Ska även se om jag orkar så ska jag handla mer svart garn =) jag har drygt 30 mormorsrutor kvar till filten.
När jag är klar med den blir det till att fortsätta med drägglissarna och lappfilten =) har iaf sysselsättning för sista tiden!

Sen har jag mitt broderi kvar. Men iom att täcke inte är bra innan 6 mån. Så har jag ytterligare tid på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar