onsdag 11 september 2013

20v

Igår var vi på öppna förskolan och sjöng lite. Dock blev det trist då de flesta mammorna kände varandra och satt i en ring och småpratade samt pillade på sina mobiler. Försökte småprata men iom att vi var nya så var det svårt. Allas bebisar var 6 mån + och satt upp samt kröp runt och busade. Men lille D verkade fascinerad över spektaklet.
Sen kom min kusin dit och så drog vi iväg för en fika istället.

Idag var vi på föräldragruppen, dock var det jag och en till tjej. Så vi fick reda på att vår grupp skulle avslutas då det var för få intresserade. Vi fick nya tider för en annan grupp. Efteråt satt jag och tjejen och pratade en stund. Men sen blev det inget mer. Hon skulle hem och mata.
Jag ville inte hem så ringde kusinen och drog dit istället. 
Var där hela em och en bit in på kvällen. Lille D insåg snabbt att här får jag hitta på nya knepbför att höras så han började jollra i höga toner!
Sen tog vi en 30 mins promenad i den kalla luften. Åkte hem, tittade på idol och nu ligger vi i säng och nattammar.

Snart får vi soooova =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar