måndag 16 september 2013

Frosseri

Igår lagade maken eb enormt god gryta! Sen bakade han en lime och kokosrulltårta. Känner mig mätt ännu! Hehe
Har nog inte ätit så här gott på länge. Satt bara och njöt för fullt.

Imorse gick jag upp 5:30. Lille D vaknade inte av makens väckarklocka som ringde kl 5. Jag låg och drog mig, under den tiden hade maken lyckats plocka undan en del på golvet och lite i köket. Jag tog över medan han åt frulle innan vfu. Vinkade av maken och åt själv frulle.
Diskade upp och sopade i köket.  Tvättade två omgångar kläder. Kortprogrammet! Pumpade mjölk från ett nu sprängfyllt bröst och kikade på lite nyhetsmorgon. Skrämmande vart världen är på väg. Skrämmande med så många skottlossningar bara i stockholm!

Sen duschade jag och bytte om.

Och vid 8 vaknar lillen. Har efter det legat och ammat i 45 min.

Så får jag gå och lägga mig nu? ;) Nämen ska snart bada krabaten här. Ge lite gröt. Amma och sen hoppas på att vädret är bättre så att jag kan gå ut och äta lunched syster. Regnar det kraftigt så stannar jag hemma! Orkar inte med annat då det halvstormar ute.

Ha en kanondag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar