tisdag 1 april 2014

Frustrerande

Ville gå och träna idag... men kom aldrig iväg. Allt eg. För att lille D är enormt grinig. Tårar sprutar så fort jag lägger ner hnm. Eller går ur rummet... inget funkar.

Jag är så slut! Blir så ledsen över att när jag väl är peppad för träning så blir det inte av!
Jag vill gå iväg 1-2gg/vecka. Blir 1 gång varannan vecka just nu. Lönar sig inte med ett så dyrt gymkort.

Maken tycker att jag kan gå och träna när han kommer hem. Näe för då äter vi middag. Ja men efter? Tittade bara på hnm och gick ut ur rummet. Jag är alldeles död kl 19-20. Att gå iväg och träna då kommer inte att göra mig gott. Kommer bara bli sjuk då.

Bilden illustrerar verkligen hans klängighet. Han satt tom och höll i mig i foten vid toabesök... en sådan dag jag önskat att maken kunde vara hemma så att jag kan få lite vila.

Hormonerna härjar... känner mig gråtmild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar