onsdag 23 april 2014

Lyckan är total

När en får duscha på morgonen i lugn och ro medan lillen tar sovmorgon.

Denna vecka är det som om tiden står still. Dagarna går långsamt men samtidigt fort. Idag började jag känna mig nervös inför fredag.

Imorgon är en stor dag. Älskade lille D fyller sitt första år. Gud... för ett år sen imorgon låg jag på operationsbordet och hörde hans första skrik. Såg hans fina underbara lilla kropp. Mitt lilla mirakel. Min lille D!

Hade svårt att sova i natt. Låg och tänkte på hur vi ska ordna med hans schema. Hrm... bör jag gå ner i tid? Byta jobb till dagarbete? Svårt det där!!! Vet att det är långt till september men rätt som det är så är vi där... fick bekräftelsen igår om att han fått sin förskoleplats och avdelning. Sen lite info om vad en bör göra i tid. Bla lägga schema... svårt det där juh! :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar