tisdag 8 april 2014

Oroliga följare

Har fått lite meddelanden från följare som även känner mig privat. Tack för omtanken!
Men jag tänker inte åka in. Jag tänker vänta på vul den 25/4. Och kliniken tyckte det var ok. De såg heller ingen anledning att åka in om jag inte fick infektionstecken. Blödde kraftigt ca en dag. Sen kommer det bara brunt.  Blod med klumpar och mensvärk.

Jag mår faktiskt väldigt bra. Både jag och maken kände besvikelse och var ledsna. Sen efter att vi pratat en stund. Samt jag tog min dusch så har jag mått bra. Kroppsmässigt är jag trött. Men psyket är fullt ok. Så ni behöver inte puscha om att åka in. Tänker mer på att fortsätter man att puscha mig så kanske jag ändrar åsikt och åker in... blir ledsen osv... finns väl ingen mening med det??

Så näe just nu mår jag bra. Dock en sak... jag kan knappt äta... maten tar stopp i halsen. Mår inte illa eller så... utan det tar stopp... däremot dricka kan jag. Så det blev ngr näringsdrycker inköpta tills jag får tillbaka förmågan att äta.

Urg vädret är hemskt... och jag måste ut idag. Lille D har typ ingen frukt eller mat kvar.  Så då måste jag verkligen ut =/ och inte kan jag ta bilen heller. Pappa har den. Bläe!

2 kommentarer:

  1. Hej! Har missat mycket här ser jag... Väldigt spännande och nervigt...! Hoppas så att det går vägen för er! Minns att jag i vecka 7 kände av just det där "stoppet" när det gällde mat... Skulle käka trerätters på nyårsafton och det gick bara inte!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen! Och tack :) ja visst är det märkligt?? Hungrig-ja äta-nej är det nödvändigt? ;)

      Saknar din blogg hoppas ni mår bra!!

      Kram!!

      Radera