onsdag 30 april 2014

Glamoröst

Det glamorösa mammalivet ;)
Numer byter jag blöja på golvet. Det går inte på skötbordet för mig, han vänder sig och försöker krypa iväg eller ställa sig upp. Blir kaotiskt. Men på golvet lyckas jag för det mesta hålla tillbaka lillen. Men idag var jag nog smått trött och seg. Hehe... har tvättat och torkat och ska precis ta på ny blöja när lillfisen vipps ger sig iväg. Snabb är han också! Med ett glädjetjut drar han iväg... snabbt över golvet och ställer sig på alla fyra mitt på golvet. Skrattar ännu högre och lyckligare och kissar! Tittar mot mig med pigga, glada ögon och ett brett flin på läpparna och kryper sedan iväg.
Själv har jag hunnit sätta mig på huk och ser en liten söt rumpa försvinna runt hörnet. Hrm... sätter igång med att städa upp kisset innan jag jagar lillen för att ta på en ny blöja.

Hehe visserligen en ganska mysig händelse i det lite irriterande. Han är trotts allt underbar särskilt när han gastar ut sina glädjetjut :)

2 kommentarer:

  1. Låter ju underbart mitt i det jobbiga :-) Det är tur att de är så glada, då kan man ta det mesta.

    Tänkte höra om du är intresserad av att ses irl någon gång? Vi har ju följt varann länge nu. Tror det började i ett forum på FL för länge sedan. Jag och två andra tjejer som också träffades där, träffas fortfarande (bland annat hon som har bloggen: "Vår väg till dig"). Du kan väl maila mig om du skulle vilja hänga på någon gång, livetistortochsmatt@gmail.com.

    Trevlig valborg!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hehe ja man kan ju inte mer än att sucka med ett leende på läpparna :)

    Jo men absolut! Jag mailar lite senare under dagen.

    Trevlig valborg!! Kram

    SvaraRadera