måndag 7 april 2014

Livet är taskigt

Har haft lite mer än molande värk hela natten så att jag sovit dåligt. Lille D har sovit dåligt... vaknar upp och tänker aja hoppas allt startat nu... för mår inte så jäkla bra idag kroppsmässigt... hrm... inget blod i bindan... men när jag torkar mig... blir så trött så trött. Mår riktigt illa också. Har huvudvärk. Tröttsamt att väckas kl 5 när man inte fått sova mästan ngt alls.
Läste på 1177 att det kan ta ngr dagar innan det kommer igång med rikliga blödningar... :/ vill helst köra pang bom och få det överstökat då denna värk från ländrygg och huvud tröttar ut mig ordentligt.  Gör mig nästan kraftlös. Plus att jag hela gårdagen inte fick i mih mycket.

Näe upp och hoppa! Lillskrutten drar mig i håret och meddelar att han vill upp :)

2 kommentarer:

  1. ÖnskaTroHoppas7 april 2014 kl. 09:12

    Tråkigt att höra! Men det behöver inte vara så illa som du tror... Jag hade blödningar från v 6-16 (ibland störtblödningar, ibland bara brunröda skvätt) och allt gick ändå bra och ut kom en liten bebbe...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hade så med lille D... vid två tillfällen. Riktigt fina blödningar... men detta känns annorlunda. Kan inte sätta fingret. Plus att det molar mer... men men... får se vad som händer. Har vul om 2,5v. Tänker inte gräva ner mig. Ställer in mig på att det inte gått vägen. Och det känns ok... trist men ok

      så vi får se. Inget att göra åt oavsett

      Radera