söndag 13 april 2014

Överlevde

Snacka om död idag. Men det gick! Hehe dagen började inte optimalt. Tre tunga pt och kollegan försenad med 40 min. Yeah!  Var ju bara börja i en ände... Efter lite klämning, lyssna och små pyssla så kom kollegan... Full rulle hela dagen. Men till 14 var vi klara... sen så hade vi tömt nästan hela salen. Satt mest och mös i soffan i 1,5h pratade med kollegor som en annars inte gör. Åkte hem. Nu ska jag snabbt gå förbi mina föräldrar. Lämna lite saker och sen blir det soffläge för hela slanten!

Näe tog mig inte till akuten... det var mycket under dagen och jag orkade inte sitta där i flera timmar nu på eftermiddagen.  Så det får vara just nu.

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas så att er lilla stannar stannar kvar tills förlossning! Hoppas du fått en fin helg, kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack gumman! Nu är det bara 1,5v kvar sen vet vi säkert.
      Hoppas du också haft en fin helg och att du får njuta av veckans fina väder :)
      Kram!!

      Radera