onsdag 8 oktober 2014

Fel

Idag hade jag bara lust att krypa tillbaka i säng och skita i allt.

Lille D vaknade kl 3 och vägrade somna om. Maken lade hnm mellan oss och han babblade en stund. Jag somnade om.

Maken lyckades tappa busskortet, tur att vi registrerat det. Så nu är det förlustanmält. Men jag kan inte ta mig ngnstans då jag inte har ngt kort tills hans kort dyker upp igen på posten.

Väcker lille D och fixar med frukost. Ungen äter glatt men häller ut mjölken 3 gånger. Därefter tappar ungen tålamodet och är grinig enda tills jag lämnar över hnm till en av pedagogerna.

Det spöregnar, jag snubblar till i en av pölarna och får vatten i skon. Stukar foten lätt.

Nu har jag äntligen fått i mig lite lunch och funderar starkt på att sova en stund. Men har disk att fixa. Men näe ska nog sova en timma tror jag!

2 kommentarer:

  1. Vilken skitdag! Men hoppas du fick sova en stund och att det vänder sedan.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo verkligen! Maken överraskade oss med att komma hem tidigare. Han och lille D står och lagar mat just nu :) sitter själv nerbäddad i en fåtölj så bättre blev det! :)
      Sov i 50 min, kunde inte ha gjort ngt bättre!

      Kram!

      Radera