torsdag 23 oktober 2014

Smärta från hell

Nu har jag ont! Så här ont hade jag inte med lille D. Har aå ont i fogarna att jag har svårt att sova. Idag hade jag bara lust att knapra i mig tabletter, men står emot. Går inte mycket. Har för ont för det. Så efter lämning av lille D på förskola tog jag bussen till biblioteket och där sitter jag nu. Ville inte hem. Har 3 trappor utan hiss bara tanken på att behöva gå upp för dem gör mig gråtfärdig. Så jag håller mig i bibblan. Hittade en bok att läsa och där sitter jag. Ska försöka få i mig lite mat och sen tillbaka hit tills det är dags att hämta hnm.

Vi har nu i december begärt om ändring av tid. Maken är ledig varje fredag o december utom precis vid jul.  Så från och med 1 december får han gå mellan 8.45-15.00 mån till torsdag och vara ledig fredag. Tror det blir bättre så. Mina föräldrar kan lämna ngn gång och de kan även hjälpa att hämta. Då de har flex till 9 på morgonen och även flex från 15 på efm. Sen får jag en inskolningsmånad med maken ;)
Lille D lär uppskatta det mer också. Få vara med sin familj 3d. I veckan och samtidigt mer tid med sina små kompisar på vardagarna. Ni ska se vilken härlig min han gör varje morgon som han inser att han ska till förskolan. Och när han får se lompisarna vid lämning, det strålar om hnm. Så underbart att se att han trivs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar