fredag 9 januari 2015

Sjukt trött

Se bara humorn i det hela. Min son har löst bostadsproblematiken samt jobbproblematiken. Mobila kollektiva hemmet :-p rymligt och fint. Frakta flera familjer till närmsta bästa jobb. När ni ändå håller på så kan ni faktiskt sälja lite "växter" som extra knäck. Det får plats i lastutrymmet. Ja juste... detta boende kommer med en underbart duktig chaufför! En nallebjörn som inte ser över ratten. Praktiskt och bra!!

Somnade, pga att mini D stökade, ngn gång vid 2. Vaknade pga en pigg lille D kl 5.20... vi har sedan dess myst i soffan. Har ammat mini D... jag och lille D har ätit frulle och som ni ser. Byggt med lego. Kl är nu 8 och jag längtar till 12...bara 4h kvar! Då sover lille D lunch och då tänkte jag passa på att sova en stund jag med...om mini D tillåter det vill säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar