onsdag 7 januari 2015

Underlättning

Har tänkt igenom detta... verkligen tänkt... och nej jag trivs inte med amningen så värst mycket. Iaf inte när bebben hänger på en som ett plåster... då vill jag bara bort. Ja... ersättning köptes och flaska has... tror ni ungen tar den? Han drack 30ml av ersättningen sen blir han råhysterisk och vägrar ha flaska. Efter 30 min försök så blev det bröstet... han tar den bestämt, ligger och gnäller vid bröstet medan han äter. Jippi... en till unge som vägrar flaska??
Det gick för 3 veckor sedan medan jag var borta en sväng... men tydligen så funkar det inte nu. Jag testade och maken testade... i sittande och liggande samt amningsposition... funkade inte alls.

Får göra några fler försök. Ville ha lite avlastning på natten så att jag kunde få sova en hel natt igenom utan att bli störd... men tydligen har detta barn bestämt att så får mamma inte ha det... *trippelsuck*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar