fredag 4 oktober 2013

Kyrkis+mammahäng

Jag är ingen kyrkomänniska! Men var på kyrkis. Inte så farligt som jag trott. Två andligt inspirerade sånger och det fick jag ta. Sen var det lite sång och lek.
Ska nog dit fler gånger om jag känner mig uttråkad ngn dag :)
Lille D var som vanligt social och glad över andra bebbar!

Igår var jag på mammahäng med den nya föräldragruppen. Sjukt mys! Riktigt trevliga tjejer. Det kommer hädanefter ta upp mina torsdagar :)

Isch idag blir det vaccinering för älsklingen :/ så bvcdag med den nya bvcssk. Hoppas maken gillar henne också!

Efteråt blir det bebishäng med jobbets tjejer på älvsjömässan! Jo "underbara barn" mässan är i stan! Den som har medmera kort ska ju plocka fram denna. Rabatt på ngr slantar :)
Sen pågår även chokladmässan. Vill man kan man gå på båda samma dag och då kostar det 60:- extra. Går inte detta så kika in på denna länk och skriv ut : villa+choklad

Imorgon ska vi på chokladmässan. Hoppas bara inte lillen får feber och ont av sprutan :/

Åjo vi har fått en ny bärsele av mina föräldrar!  Babybjörn One. Så sjukt nöjd med den! Så glad!! Den är helt underbar selet!! Den kan man ha från födelsen till 3år (på rygg)
Ska upp och duscha innan plutt vaknar. Fick sovmorgon idag! Haha till 6 ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar