tisdag 1 oktober 2013

Helgen

Var ute och gick på tyresta by i lördags. Hittade lite svamp utan att ens leta. Grillade lite. Tog en 5km promenad!
Sedan fick vi av pappa svampmarshmallows till vår choklad :) så sjukt söta!
Fick även en söt prisma i form av en svamp av pappa. Så mys!

I söndags tog vi det lungt en del och sen var vi ute och handlade lite. Ska äntligen fixa till möbeln i hallen. Den har fått en dyna men ingen klädsel. Så ska försöka få dit en klädsel. Var och köpte vaxdukstyg av det mjukare slaget.
Jag påbörjade omklädnaden igår men blev avbruten efter 5 min. Lillen tyckte inte alls det var roligt att titta på. Så fick avsluta mitt i.

Igår vart det småstädning. Blir ett kaos när både jag och maken är hemma samtidigt.  Ska nu ta mig upp ur sängen och duscha skönt innan mini vaknar ;)

Insåg i helgen att sovmorgon fått en ny innebörd! Kl 7! Haha



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar