fredag 11 oktober 2013

Vemodig

Har idag varit på bvc för tandvårdsinfo. Tog 15 min. Så nu ska vi börja borsta tänderna morgon och kväll. Tandkrämsmängden ska inte överskrida lillens lillnagel. Förut fick man inte info om detta, men nu får man det iaf. Bebbar ska också borsta tänderna så fort minsta lilla tandbit tittat ut från köttet.

Passade på att handla 6 fina plagg för 200kr på lindex. Reaerbjudande, fanns en del littlephant och mumin. Älskar littlephant design men det är så dyrt annars! Varje boddy brukar vanligen kosta minst 99kr.

Har idag blivit biten 6 gånger på höger bröst. Sista gången här hemma och då brast jag ut i gråt och sen ett ex antal förbannade ord. Huvudet dunkade som bara den. Maken kom genast till undsättning och tog med den nu skrikande sonen till köket. Lugnade hnm och gav lite puré samt erbjöd flaska som han ratade.  Kom in själv där efter en stund och koppade. Funkade litegrann.  Av 110 ml så fick han väl i sig uppskattningsvis 45? Oklart... en del hamnade på golv och kläder.
Sen bytte maken på hnm... jag brast åter i gråt... fick lite tröstande kramar... och insåg att jag endast ätit en gång idag.
Nu gick det bra att amma... han har somnat...maken kom just med korvstroganoff till mig. Så nu ska jag äta och må lite bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar