torsdag 25 oktober 2012

31,1%

87 dagar har man nu varit gravid. Eller det är ju eg. inte sant då 14 dagar av dessa så är man inte det. Men iaf, så räknar man här.
31,1% av tiden har gått.
Vi bokade in ett till ultraljud den 5/11, 1 vecka och 4 dagar tills dess. Inte långt kvar... jobbar i helgen så det lär kännas som om det går fort.

Jag satt igår kväll och klämde lite på mina bröst och beklagade mig att de inte känns som innan. Och visst det är nu spökveckorna kommer. Det står överallt! Men man blir ändå retlig över saken. Vaknar upp idag med världens ömmande bröst... hehe... tror kroppen ville ge mig en liten påminnelse.

Vaknade upp trött, inget ovanligt nuförtiden och ändå somnade jag vid 20-21 snåret och vaknade vid 08. Tycker jag borde vara utvilad. Men icke!

Tänkte på en sak, det är att undrar hur mycket som är en vanesak. Jag går upp och kissar ca vart 4:e timma varje natt. Är eg. inte kissnödig heller. Har testat att inte gå upp men då vaknar jag varje 30min-1h tills jag varit och kissat och då kanske jag kan sova 4-5h till. Vissa gånger kissar jag bara en liten skvätt andra regält. Men är eg. inte kissnödig.
Så nu har jag bara tänkt... jaha nu vaknade jag, bara att gå upp. Men det som är det bästa är att det inte handlar om fasta tider utan det är verkligen vart 4:e-5:e h. Underligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar