onsdag 10 oktober 2012

underlig känsla

Har inte kunnat sova så bra i natt... vaknade upp vid midnatt och somnade väl om ca 1h senare... så har inte sovit mer än 6h under natten. Och otroligt nog känner jag mig pigg.

Vaknade utan bröstspänningar...eller lite kanske jag hade. Kände mig mindre uppblåst. Så iom att jag sovit dåligt kom tankarna... fan nu är ngt fel?

Men så här har det varit förut. På exakt samma sätt. Där jag inte kännt ngt alls... och det är väl nu i dessa dagar då man ska börja må bättre. Allt ska bli mindre jobbigt och man ska "glöda". Tror att jag blir så här knäpp bara för att jag vet att jag ska få se pyret imorgon och då kommer oron tillbaka. Tänk om ngt är fel? Tänk om det inte går vägen? När ska man sluta oroa sig? Har intalat mig ändå att jag inte kommer att orka sörja mer än en frustration och vilja att fortsätta vidare om det blir ngt fel. Men lär bli förstörd ändå...2,5 månader har ändå gått och ja man vill ju att det ska bli ngt. Längtan är värre än ngnsin!


usch var på ikea igår. Det roliga var att vi var på lännas jysk och skulle köpa en säng för mina pärons studentinneboende. Men det var en beställningsvara och skulle kosta ca 1500 med rabatt och det enda som skulle ha ingått då var säng, bäddmadrass och billigare fula fötter. De i ek som mamma ville ha var lite dyra ca 500kr.

Åkte till ikea, var framme på en ca 20min kl var väl 19:10 däromkring.

Handlade lite handdukar, säng, bäddmadrass, ekfötter, kastruller, stekpannor, kudde, täcke, skärbräda, bestick, servetter, glas och glödlampor för 1500kr.
Det var typ samma sängsort och bekvämlighet. Och vi fick mer på ikea. För en gång skull så blev det iaf "roligt" att åka dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar