söndag 21 oktober 2012

v.12 (11+5)

Enl. alla texter och böcker jag läst hitills står det att man ska bli piggare den här veckan. Jag har dock kännt mig tröttare. Vill minnas att jag hade ett hb på 140 däromkring hos bm. Kanske dags att ta ett nytt? Ska kika på jobbet idag, har nämligen huvudvärk också sedan 4 dagar tillbaka. Visst det kan vara hormonerna med, men det är ändå lite varningstecken. För att pyret ska må topptipp tror jag att även jag behöver vara lite i full rulle.
Är hungrig nästan hela tiden, men samtidigt ingen vidare aptit. Alltså finner inte riktigt ngt jag vill äta så sätt. Vilket också är ett symtom på både typisk grav och anemi. Så bäst att kolla upp sig!


Satt och kollade på min mage igår. Och vad ser jag... men erhm man pratar ju om hormonsträngar senare i grav. Fast alla är olika... har redan en raggarsträng med lite hår. Har aldrig tyckt om den men den har fått vara där. Har varit rakad om den några gånger och då varit ljus och fin. Gick och rakade bort håret och näe, strecket är kvar! Från undersidan av naveln neråt. Ser inte vart det slutar...

Mina ärr gör ont lite då och då...men det lär de väl göra ett tag framöver. Särskilt nu när magen kommer att börja växa.

Gastarmarna har lagt sig helt. Blir lite mer svullen på kvällen, men inget märkvärdigt. Har en liten jämn kula nu. De som inte känner mig tror väl bara att jag är lite tjock. Men jag som sett min kropp ser att det är en liten fast kula. Fin liten mage. Längtar än mer till att den ska börja växa ordentligt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar