tisdag 30 oktober 2012

V14 (13+0)

32, 9% av tiden har gått nu. Som vanligt lyssnade vi på hjärtat på morgonen. Blivit en rutin att göra det en gång i veckan. Lugnar mig också.
Har varit nervös. Mindre symtom om man bortser från tröttheten.
till och från känner jag inget alls. Och det är ju vanligt. Men skrämmande. En vecka kvar till privat ultraljud. Skönt det!

Känner att jag inte fullt orkar tänka klart på jobbet. Och hungern vissa gånger gör mig helt ofokuserad. Som tur är så jobbar jag inte mer än 2-3d på raken. Sen får jag en dag ledigt däremellan. Vilket är skönt!

Svårt att ibland motivera till varför jag inte vill/orkar göra vissa saker. Så få på jobbet som vet om det än. Tänkte nog vänta med till efter rul för att börja säga ngt till folk. Visst mycket kan fortfarande hända då men känns ändå bäst att vänta. 5v. Kvar inte långt tills dess eg.

Känner att tålamodet är svårare att behålla. Får ibland bita mig hårt flera gånger ibland för att inte säga ngt dumt. Kanske därför man är så hungrig efter jobbet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar