måndag 1 oktober 2012

Blir tokig!

Maken har troligt vid städning sängt mina jobbskor, namnbricka, platsficka och min brosch

Hrm skor kan ersättas och namnbricka samt pennor och så... men broschen... attans då!

Tur att id-kortet låg i väskan och stetoskopet med. Har ett par extra skor i skåpet.

Får prata med chefen om ny namnbricka imorgon. *suck*

Fick i mig lite mer till middagen idag. Lunchen gick inte alls. Min lilla uppblåsta mage är nu ganska platt... tarmarna är nog ganska så slut...

Har sovit 5h igår på dagen 6h under natten... 7h under dagen och ja... jag är så trött att jag gärna kan sova igenom denna natt med.

Hoppas jag klarar till kl 24... få i sig lite yoghurt och sen småsova på soffan... ett stort hopp om att jag inte får de tyngsta patienterna!

Nu ska vi överleva natten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar