tisdag 16 oktober 2012

V. 12 (11+0)

Usch mardrömmar fortsätter. Ska bara berätta om ngt roligt först. Fick hem vår nya säng igår! Så skön =) somnade som en stock. Hotellkänsla hemma. Men det ska man väl få ha med n säng som går på 16tkr och kuddar på 1.3tkr?
Hela kalaset bars upp av två karlar och installerades av dessa utan att vi behövde göra ngt. Så underbart!

Idag börjar mima utbildningarna. Hoppas jag kan hålla mig vaken under korvstoppningstider. Ska på torsdag om jag hinner börja simma gravsim. Tror dock inte jag hinner då det börjar 16.45 och jag slutar 16.15 men annars om 1 v. Det gör inte mycket.

Magiska veckan som många pratar om. V.12. Nu ska spök-veckorna börja, de veckor då symtom avtar och man börjar må bättre. En annan började gårdagen med illamående och trötthet. Somnade runt 18.30. Ska sova lite till snart. Kl är 4.30

Har läst runt en del. Vissa börjar andra trimestern i v. 13 andra i v. 14 och vissa v.15. Räknade ut att på 40 v så börjar andra trimestern 13+3 och sista 26+6. Så jag kör på den. Så 2, 5 veckor kvar till andra trimestern. Snart så! Ett mål i taget. Efter det rul 7v. kvar. 1 mån. och 3 veckor. Lite Juh... snart är det jul =)

Varnar igen för den som är känslig. Tänkte berätta om drömmen nu...



Har varit och simmat konstigt nog är maken med. Efter simmet går jag på toa. Väl där inne börjar det komma brunt och inget mer. Hör mig tänka men brunt är gammalt det har du haft förut. Inge problem. Åker hem lite orange på toa. Börjar igen... lite ingen fara.... rätt som det är kommer det leverliknande klumpar. Stora i omgångar. Hrm... oj vad är detta.... sen kommer det ut ngt stort och vitt. Får panik och ber maken komma in. Där i toa ligger det en sak med förstorad hjärna och ngt konstigt skelettkropp. Skelettet är poröst och gropigt. Sen andades det och var runt 20 cm stort!? Täckte hela toan. Frågar maken vad ska vi göra? Spola ner det och så åker vi in. Kanske inte är ngt ändå. Jag spolar och märker att jag inte blöder mer.
Vaknar upp i en talkshow med karaktärerna ur tv serien Bones. vaknar sedan på riktigt.

Öh... läskigt värre? Till saken... innan jag lade mig disk. Jag och maken hans horn och dess uppbyggnad. Fasan om missfall finns ju självfallet med och dess förknippning till blod. Sen att jag pratat simning ett tag. Måste bryta ner delarna för att själv bli lugn igen. Kan säga att jag är inte lika duktig på att beskriva drömmen i detalj som jag ser dem eller luktar. Allt är så verkligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar