tisdag 9 oktober 2012

V.11 (10+0)

Har märkt att om jag sover ca 15-30 min så orkar jag lite mer. power naps!!! Bussresan hit var så mys att somna på. Blev lite piggare.

Har ätit en god sallad =) sallad är i dagsläget en favorit. Men urg har gått upp från 54, 5 till 57 kilo. 2, 5 kilo! Nu får det räcka på ett tag tills bebben växt till sig. Och jag rör mig, äter inget onödigt socker eller skräpmat. Lär gå upp minst 15kilo säkert oavsett!

Dagens jobb gick bra. Men ja... Fårse mer hur man mår på slutet av veckan... då jag verkligen fått jobba!

Torsdag! Längtar dit. Bara för att jag har ett sista ultraljud innan rul så blir jag spänd... skumt va? Hade jag inte haft ngt så hade jag bara gillat läget. Men njuta fullt ut lär jag väl göra snart.

Men rul om ca 2 månader. Den 6 december.

Har inte blött på en hel vecka! Inte ens röd flytning! =) så alltid ngt...

Kallt har det blivit nu. För kallt snart vinter =/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar