måndag 1 juni 2015

Helgen

Den 30 maj- i lördags var det ofrivilliga barnlösa dag! Inget som har glömts eller kommer att glömmas bara för att jag har två underbara pojkar som förgyller min vardag. De har trots allt kostat en del att tillverka i både psyke och materielt.

31 Maj- mors dag. Ingen dag som vi faktiskt firar så. Är mor 365dagar om året numera. Behöver inte en speciell dag för det där lilla extra, väljer istället att bli speciellt behandlad när de vill. Maken tar oavsett hand om oss ofta och med bravur.
Vi var ute och åt i vilket fall somhelst. Inte för att det var mors dag utan för att dagen innan så hade vi bara varit hemma och degat.

Och i natt. Hör och häpna!! Mini sov från 19.30-5 imorse... så hade så mycket energi att jag passade på att storstäda köket en aning.

Men nu är jag trött igen och ska mysa ner mig med mini i soffan. Är dyngsur efter en promenad i regnet... fy vad kallt det är idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar