måndag 29 juni 2015

Avslutningspresent

En av våra favoritpedagoger slutar om ca 2 veckor. Känns riktigt tråkigt! Hon är riktigt go med min älskade pojke. Så ville göra något roligt men inte allt för dyrt. Material kostnad blev ca 40kr.

Blev en vetekudde med piratmotiv till påse.  Hon tränar mycket och är lite rockig av sig. Så hoppas hon tycker om den.

Medföljande text kommer att finnas med:
"Du har många gånger visat mig omtanke och gett mig mycket värme, nu vill jag ge sig omtanke och värme med denna lilla gåva" Värm mig utan påse i mikron i ca 3-4 minuter på full effekt, gärna med ett glas vatten bredvid. Tvätta min påse om det behövs i max 30 grader.

Sedan kommer annat att stå men det behöver jag inte skriva här :)

Som sagt tråkigt att hon slutar. Senast idag så var min lillkille så trött att han knappt orkade äta själv. Hon matade honom och stoppade snabbt honom i vagnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar