söndag 21 juli 2013

Bajsvarning igen!

Maken jobbar ju natt...sover väl inte så bra han heller då han går upp lite tidigare för att vara med oss.

Till saken då... vaknar 7 och  hör lillen smågny. Ville inte upp!! Vet att maken kommer hem ca kvart i 8. Skickar ett mess till hnm och beklagar mig. Men till min lycka så vaknar inte han. Han vaknarvid halv 9! Så maken tar hand om blöjan. Till min tur och lycka! Hör ett "dinn lilla lillskit!" Följt av en massa pruttar och "va i...aaaah" ...lille d svara"aguuuu! Gapskratt"
Till mitt förtret så går jag upp...ser att makens mage fått ett fint mönster. .. golvet med...ja rena kaoset igen! Fast värre denna gång. Tydligen passade lillen på att spruta till medan maken skulle ta och byta blöjan... hehehe

Stackars min man! Inte alls i fas för detta med hans trötta sinne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar