onsdag 31 juli 2013

14 v

Har varit en lång dag för min nu 14 veckors gamla busfrö!
Först gick vi hemifrån 10.30 i snabb takt till bvc! Första föräldragruppsträff.  Sammanlagt var vi tre mammor och min man. Fick lite tips om mat som snart ska introduceras samt en bok om just mat för bebbar.
Vägde mig och nu är dey 3, 5kg kvar!!

Efter mötte jag upp mamma och fick låna busskortet. Maken åkte till en vän och jag åkte för att träffa M och hennes lilla 3v. Bebbe. En supersöt liten tjej! Gav henne lilla Leeloo, bläckfisken med hatt, blommor, kjol och napp på som jag lade upp i ett inlägg för ett tag sen. Hoppas de kommer att trivas ihop!
Hade en underbart mysig eftermiddag!  Fika och sen lite shopping.
Köpte två lite större plagg på rea.
  På eftermiddagen började det att regna. Då jag skulle ta på regnskyddet på vagnen fick jag en dörr i ryggen.  Gjorde inte ont då. Men nu känner jag av det.

Maken mötte upp mig sen och vi gick och åt på restaurang.

Efter handlade vi lite glass och nötter. Kom hem 20.00

Så nu ligger jag med lillen bredvid mig på soffan med kyldyna vid ryggen. Tittar på x-men samt tittar på när maken bygger ihop matstolen.
Mina päron var och hämtade den idag på posten och körde hit den för en halvtimma sen.

Ska snart byta på min utslagne bebis nattamma och bädda ner hnm. Sen blir det glass och nötter framför tvn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar