lördag 13 juli 2013

Utehäng

Var ute med min kusin och hennes 4 veckors igår. Gud så liten! I vikt lika tung som lille D nät han kom hem från bb... så liten och späd! Min lille skrutt kändes helt plötsligt stor i jämförelse!
Sedan var vi hos mina päron en stund...frammåt 22 började lille D att bli riktigt ledsen och allt var jobbigt. Då gick vi hem, passade på att bada sötnosen som blev avslappnad i badet. Ammade i 60 min.
Sen så sov han i ca 7h! Vaknar av att jag tycker att han låter stressad... väcker maken för att se om han kan byta blöja...vågar knappt röra mig då bröten är som sten. Hrm! Det stressade var att han skrattade och busade med mobilen i sängen...hehe...Ammades nu på morgonen sen somnade han i ca 30 min till och nu ligger han och maken och busar glatt i sängen. Så underbart att höra det underbara barnskrattet! Ett hysteriskt litet skratt!
Underbar start på morgonen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar