måndag 29 juli 2013

Svalare dag

Vaknade idag av att jag hörde lille D ligga och skratta högljutt i sin säng. Oj han har varit själv i sin säng i ca 9h!
Själv har jag fått sova ca 7, 5h. Men känner mig inte utvilad. Orkar inget just nu.  Ligger fortfarande i säng. Maken har gått upp för att laga mat. Lillskrutten ligger bredvid mig och småsnuttar då och då medan jag småslumrar


Fick igår reda på att lillasyster har fått vattkoppor för andra gången i sitt liv. Stackare! På semestern också! 


Gårdagen bestod av mycket mys på föräldrarnas trädgård. Dock var det enormt varmt!

Maken och pappa fixade stenmursgrillen och nu är det väl inte mycket kvar. De ska flytta på lite växter på vänster sida. Bygga ett litet bord och så nytt gräs.

De har hunnit mycket denna sommar! Trots hårt slit hanns det med mysmys på den nybyggda 5 meters långa verandan.

I juni så var det endast gräs här. Nu har pappa o maken lagt stengång samt stenplatsen där grillen nu står. De satte ihop grillen igår och målade den.  Sen bredvid grillen står nu en hög tistel som ska flyttas. Där ska de bygga ett litet stenbord. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar