söndag 21 juli 2013

Så irriterad!

Råkade somna till på soffan vid 21... och jag brukar köra nattamniing vid 22-23. Den brukar pågå i ca 40-70 min. Men iom att jag slumrade till och lillen somnade djupt så ligger vi och nattammar 01 istället :/ där förstördes denna natts rutin.
Stackarn såg lagom förvirrad ut då jag väckte hnm för att byta en megatung kissblöja!
Märks att jag sover dåligt då maken jobbar natt. Då är det på mitt hela ansvar lillens liv ligger på juh under natten. Tror det är därför jag sover lätt och har mardrömmar...

Evn stolt sak i förrigår lyckades jag äta, laga mat samtidigt som jag underhöll sonen =) sen städade jag rent också! Pust! Jag bara längtar till 30 juli... maken går på ledighet från och med 31 juli. 3 nätter till och 2 kvällspass! Sen så! Kvällarna ser jag redan då som härligt.  Det är nätterna som tar kål på mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar