tisdag 2 april 2013

v. 36 (35+0)

Nu har jag även börjat få förvärkar mitt på dagen. Mensliknande värkar anser jag att jag kan beskriva dem som. Dessa värkar kan hålla i sig i upp emot 2 minuter och komma i lite intervaller. Sen slutar de helt... Kommer nog mest när jag härjat runt med något.

Idag är jag stendöd i kroppen. Resultatet efter att ha bakat limpa och muffins igår.

Plutten har det allt mer trångt nu, märker det tydligt då han kommer åt alla nerver som går i nedre delen. Var nära på att ramla igår mitt i ett steg då benet fick en sådan strålande brännande smärta och vek sig smått... Gjorde fasansfullt ont i hela benet. Maken blir lagom rädd när jag kvider till. Men ärligt, visst det gör ont men värre har man haft nu det senaste året.

Andra delen av golvet är halvt upprivet. Nu är det inte långt kvar på rummet! Behöver att fastighetsskötaren kommer och fixar vredet på radiatorn som de installerade in. Det har som tur är inte blivit fuktskador ner på betongen. Men båda golven var blöta och såg ut till en början på en fuktskada. Får hoppas på att de kommer idag så att vi kan få det åtgärdat så att maken kan börja lägga golv!

2-7v. kvar! Oj oj vad tiden går fort!
Ska till barnmorskan på fredag morgon. Kommer att komma sent på sista arbetspasset, men tror inte det är ngt problem =) Särskilt inte med tanke på vad jag planerar på att bjuda =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar