onsdag 7 augusti 2013

15v

Igår var vi i Farsta ocj strosade runt. Handlade lite kläder till bebben och ett par byxor till mig. Blev en heldag =)

Dock blev natten riktigt illa. Lille D somnade vid 23 och vaknade vid 3 efter det ville han amma. Gjorde flera försök att lägga hnm efter att han somnat vid bröstet men icke! Maken min underbaraste! Var uppe i omgångar och vaggade samt vyssade. Inget hjälpte i princip. Vid 5:30 somnade han vid mitt bröst och sover än!
Vi hade tvättstuga idag. Jag funderade på att hoppa över det hela men maken plockade i ordning allt och är nere i tvättstugan ♥ han har väl sovit hela 2h i natt!

Varför blev det så här? Funderar om det är en tillväxtfas igen och visst stämmer det in på lille D. Dock läser jag att fasen kan pågå allt från 1 till upp till 6 veckor! Hoppas 1, inge mer tack!
Jo varför jag tror att det är en ny fas är för att min sötnos gjort en hel del framsteg. Upptäcker sin värld mer och mer.
Satt (med stöd) i förrigår och tittade på tv samt roade sig själv med att känns på olika material. Plinga lite med en handskallra! Greppa och släppa =) smaka!
Jan börjar bli mer och mer koordinerad i sina rörelser =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar