torsdag 22 augusti 2013

=\

Var på barnens hus. Men kön var så lång att jag vände vid parkeringen.  Återvände 30 min innan stägning men då fick man inte komma in! =\

Åkte sen till jobbmammagruppen. Var mysigt att träffas!

Efter det träffade jag min familj. Slutade dock halv roligt.  Jag och pappa gav oss ut en sväng själva.  Hade lämnat en flaska mjölk hemma hos dem samt maken var ju där. Var borta i ca 1h och 20 min och kommer hem till en jätte skrikandes pojke. Så hjärtskärande att tårarna rann på en gång.  Han lugnades och ammades i min famn. Sen gick vi hem. Där börjar han att gallskrika igen =\ svårt att byta på en så ledsen bebis. Vi hoppar raskt i säng och så somnar både han och jag kort därefter.  Maken lade ner lillen i sin säng.

Idag  är han ngt hes min sötnos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar