tisdag 27 augusti 2013

Morbror

Vart en heldag med min bror igår. Han åker tillbaka till skåne för sitt sista år där. Sen är han klar =) Min bror är världens sötaste med lillen.  Han är så go med hnm. De busar och skrattar glatt ihop. Det värmer mitt hjärta att se bror så glad då han oftast går med en något ledsen min nuförtiden.  Tror han är trött på att bo själv nere i skåne, men snart är han här igen.

Maken klarade sin resttenta på en obligatorisk kurs och fick därmed gå vidare till termin 5, så nu är han också inne på sitt sista år! Maken hade rent otur med de obligatoriska kurserna... jag skrämdes lite under graviditeten...  sen lite tidigare lagd förlossning. Så kurserna hamnade lite i skymundan. Men det fixade sig fint ändå! Grattis älskade du förtjänar detta och ett bra sista år! Som du kämpar och kämpat trots ditt handikapp.  Detta fixar du gallant!

Lille D småsmakade på morotspuré igår som smakade tygligen gott. Han blev till och med arg för att han inte fick mer.
Får testa gröt idag. Hans mage har klarat av maten bra. Vi har visserligen gett lite katrinplommonpuré till det hela för att han inte ska bli förstoppad och det verkar ha gett effekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar