fredag 9 augusti 2013

En snabb "cheesecake"

-Ville äta ngt enkelt och gott.
-Vispa upp 3dl grädde
-Blanda försiktigt i en liten burk med smaksatt kvarg (eller naturell och smaksätt med rivet apelsinskal eller liknande)
- Ta fram plastglas eller ngt liknande. Själv hade jag minipajformar.
- I botten lade jag krossad digestive kex med chokladöverdrag
-lägg över ett bra lager med gräddblandningen över de krossade kexen.
-stoppa in i kylskåpet tills det stelnat. Ca 30 min.

Klart mums!

Juste klippte håret igår. Behövdes! Blev bara lite kortare och i etapper men det gav håret nytt liv. Särskilt nu när jag tappar så mycket hår!

1 kommentar:

  1. Mums va gott! :) det där är en dessert i min smak: snabb, enkel och god! Värt att prova nu under den plågsamt långsamma väntetiden fram till förlossningen...

    SvaraRadera