onsdag 7 augusti 2013

Pippitröja + skor

Gillade svarta fårets mönster på denna. Den var inte bra skriven samt att diagrammet inte stämde. Men iom att man inte är nybörjare såf=\ så nu är jatrötttt!ick man till det ändå =)

Det ska eg. Vara långärmad med plutten hinner växa ur den innan det blir kallt så gjorde den kortärmad.

Nästa projekt blir till att sticka en långärmad. 


Är nöjd med tröjan. Blev fin trots det dåliga mönstret! 

Fick ett par fina skor av maken idag. Dagen avslutades på Dollys vid skanstull. Ska nu åka hem och vila! Lille D har varit skrikig idag så nu är jag trött!

4 kommentarer:

  1. Men herregud vilken fin tröja! Helt bedårande! Duktig du är! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ska se hur den sitter på lillen...tror dock den är för liten =\ får nog användas av gossedjuret istället eller sparas för ev. Syskon =)

      Radera
  2. Vilken fin "Pippi-tröja", duktiga du! Och vilka snygga skor! Önskar jag kunde köpa skor vartsomhelst men med stor 42 är det oftast sportbutiker som gäller :(

    Cohen
    www.ettlivblirtill.wordpress.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Gällande skorna så hade jag tur! Sista i min storlek i hela sthlm! Hoppas du inte får samma problem som jag fått! Mina fötter har blivit lite större efter graviditeten :/ får inte på mig vissa skor.

      Radera