lördag 3 augusti 2013

Så j*****kla irriterande!!!!

Igår natt vaknade lillen vid 4 åt ich somnade om. Innan dess har han sovit ett par dagar till 7-8 på morgonen utan avbrott.
Iom att han vaknade vid 4 igår ställde till det för mig inatt.  Vaknar av att det är klibbigt och blött. Täcket var dygnsurt. Ryggen var blöt och madrassen hade en megapöl! Inlägget var dygnsurt. mitt högra bröst hade överproducerat och läckt en massa!! Så frustrerande... så kl 6.20 går vi upp ur sängen före sonen. Båda brösten börjar läcka så jag handpumpar ut lite och ska ge i kopp. Luktar sur klubbig mjölk gör man också! Men men har fått sova i 6h i sträck =)

Igår iom att jag sovit dåligt. Hade svårt för att somna och svårt för att somna om efter den tidiga matstunden...så började dagen vid 14. Vi gick ut och åkte för att handla blöjor. Vår nästsista kupong för 2 stora blöjpaket för 100kr...alltså 50kr/paket. Men så gäller de bara till slutet av augusti och max 3orna som vi snart lär lämna ifrån oss då snutten vägde 6, 3kg i onsdags. Tror det är våra sista 3or sen får vi gå över till 4. Där har vi inga kuponger men vår maxi har "handla för 200kr och köp två paket för 150:-" och vår cooo har samma fast "handla för 100kr" istället.

Handlade en massa korv, hallumi och läsk. Åkte till mina päron för att inviga den nya murgrillen =) mums! Smakade underbart gott. Kom hem vid 22. Nattade bebbe som somnade vid 23 och sover än och kl är 6.50...bara vi som är vakna och ska nu kika på sytycd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar